ďťż

08.07.2012 - "Grozny 1999" - Ślubowo

Baza znalezionych fraz

polsk riksdag

Panowie! Chcę zrealizować następujący projekt.

Tytuł "Grozny 1999"
Za stolicę Czeczenii posłuży nam baza w Ślubowie.
http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF&msa=0&msid=205816713849952846218.0004c2749727a349410a9

Czeczeni (broniący) to grupy airsoftowe z Przasnysza, Działdowa, Ciechanowa, Mławy i kogo tam jeszcze znajdą.

Rosjanie (atakujący) to wszystkie drużyny ASG, które uda mi się zebrać na tą bitwę.

Ciekawostką będzie to, że większość z obrońców lepiej lub gorzej ale zna bazę w Ślubowie. Natomiast moi ludzie tak jak i w 1999r. Rosjanie będą rzuceni do walki w zupełnie nowym miejscu.

Zasady gry:
1. Drużyny nie muszą mieć równej liczby graczy.
2. Pirotechnika dozwolona (petardy, fajerwerki, świece dymne, race).
3. Nie ma limitu amunicji ani FPS.
4. W budynkach i blisko nich (2m od ścian) dozwolony tylko tryb SEMI.
Po za budynkami jak kto lubi.
5.a. Eksplozja petardy w pomieszczeniu zabija wszystkie osoby znajdujące się w nim.
Na zewnątrz giną wszyscy w promieniu 5m od wybuchu.
5.b. Rakieta (fajerwerki) trafiając w ścianę zabija wszystkich znajdujących się w pomieszczeniu.
Na zewnątrz w promieniu 10m od wybuchu.

W tym miejscu dodam, że celem użycia sztucznych ogni jest oprawa wizualna i dźwiękowa bitwy, a nie wyrządzenie komuś krzywdy!
Zabraniam wpuszczania rakiet do pomieszczeń, w których ktoś przebywa!
WYSTARCZY TRAFIENIE W ZEWNĘTRZNĄ ŚCIANĘ.

6. Każde trafienie się liczy. Trafiony gracz oznacza się na czerwono i pozostaje w miejscu trafienia. Przygotowuje bandaż i wzywa medyka.
7. Oczekuje na niego maksymalnie 15 min. Medyk opatruje rannego obwijając bandażem trafione miejsce.
8. Jeśli gracz nie zostanie uleczony przemieszcza się do punktu medycznego. Tam spędza 15 min po czym wraca do gry.
9. Na 6 graczy przypada 1 medyk. Sanitariusz nie może uleczyć się sam.
10. Zawodnik trafiony drugi raz oznacza się na czerwono i rusza w kierunku respa, gdzie czeka 30min. W tym czasie trafienia kasują się i gracz wraca jako nowo narodzony.
11. Trafienie w broń eliminuje broń, ale nie eliminuje gracza. Naprawa broni odbywa się w punktach medycznych, ale trwa tylko jedną minutę.
12. Na krótkim dystansie trafienie oznaczamy słowem „dostałeś" oraz kciukiem skierowanym w dół.
13. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za straty poniesione przez graczy.
14. Każdy uczestnik biorący udział w grze, akceptuje potencjalne ryzyko odniesienia obrażeń lub strat materialnych. dnia Śro 20:37, 27 Cze 2012,, w całości zmieniany 2 razy


budynki utrzymanie polegające na zawieszeniu flagi byłoby dobrym rozwiązaniem i widocznym z daleka.
Czeczeni bronią budynku z zawieszoną np. biebieską flagą,Rosjanie wchodząc zdejmują wrogą barwę i zawieszają np. czerwoną
Hans rzuce posta i u siebie ok? Nie wykluczam ze bylbym chetny
Pewnie! Rozsyłajcie info. Może zbierze się z nas całkiem liczna kompania.



budynki utrzymanie polegające na zawieszeniu flagi byłoby dobrym rozwiązaniem i widocznym z daleka.
Czeczeni bronią budynku z zawieszoną np. biebieską flagą,Rosjanie wchodząc zdejmują wrogą barwę i zawieszają np. czerwoną


To nie przejdzie niestety.
Przygotujcie natomiast zapas pirotechniki. Będzie okazja rzucić kilka granatów. :-)
filmik z terenu gry:
http://youtu.be/phOu2DitVGE

Na kogo mogę liczyć? dnia Wto 15:15, 26 Cze 2012,, w całości zmieniany 1 raz
Kojarze teren, juz tam sie kiedys imprezowalo. Jestem za jak najbardziej!
1. Kapciu
1. Kapciu
2. Hans
3. ......
1. Kapciu
2. Hans
3. Regor
4. .....
WARUNKI ZWYCIĘSTWA:
Czeczeni (na koniec scenariusza - 13:00):
1. Muszą kontrolować więcej budynków niż Rosjanie.
2. Muszą mieć przynajmniej jednego jeńca.

Rosjanie (na koniec scenariusza - 13:00):
1. Muszą mieć kontrolę nad większą liczbą budynków niż Czeczeni.
2. Muszą mieć przynajmniej jednego jeńca.

Za kontrolowany uznajemy budynek oczyszczony z żywych wrogów.
Budynki, w których o 13:00 będą trwały walki uznajemy za niczyje.

Jeniec to ranny wróg oczekujący na medyka. Chcą wziąć do niewoli rannego należy go uleczyć. Jeńcowi nie wolno odbierać broni, wskazane jest natomiast nakazać usunięcie baterii z repliki i włożenie jej do np. kieszeni. Jeńców nie wolno krępować ani znęcać się nad nimi fizycznie i psychicznie. Jeniec, któremu uda się zbiec z niewoli musi udać się na respa. Dopiero tam uruchamia replikę.

W momencie końca scenariusza dowódcy obydwu stron obejdą teren gry i komisyjnie sprawdzą stan posiadania obu stron.
Punktacja: Kontrolowany budynek - 1pkt. Jeniec - 1pkt. dnia Pon 22:56, 02 Lip 2012,, w całości zmieniany 1 raz