ďťż

Odświeżenie repliki-problem z naciągiem sprezyny

Baza znalezionych fraz

polsk riksdag

Z racji że moja replika ma juz prawie 3 lata i osiagi troche spadly to postanowiłem ją odświeżyć. Wstawiłem nowe zębatki SHS (podobno jedne z lepszych), tłok wymieniony na alu (w starym już pierwszych zębów prawie niebyło), cylinder plus głowica cylindra, dysza i spreżyna m120 produkcji JBU. Oraz dystanser do hopup kształtu "H" (ot tak sobie kupiony dla testu)
I problem w tym ze mam jedna z pierwszych cymek 048 jakie zaczeto sprzedawac w Taiwangunie i mam silnik stockowy, ktory jest znacznie słabszy od tych co teraz montują i nie daje rady naciągnąć Sprężyny. Kupilem batke 9.6v 1600mah ale rusza tłokiem dopiero przy pełnym naładowaniu.
Dodam że wypodkładkowałem niemal idealnie, wszysytko chodzi gładko bez otarc, dziwnych dzwiekow itp Sprawdzalem to bez sprezyny i gearbox chodzil "jak ta lala"
Tu nasuwa sie pytanie: Silnik, Batka minimum 10,8v 1600mah, czy moze ładowarka z lipolem 7.4v?"Która rzecz do wymiany, Doradzcie


nie znam się na tym ;-(
Ja obstawiam silnik
Może być to zarówno batka jak i silnik. Pożycz od kogoś batkę i sprawdź czy pociągnie, jak nie to wymień silnik. Do V3 wchodzą krótkie, polecam JBU czerwony, wydatek 1xx złotych.


Obstawiłem również ze silnik, zastanawialem sie nad Jbu, ale znalazlem inny lepiej wyposażony http://azteko.pl/silnik-tornado-gp1000s-zwiekszonym-momencie-obrotowym-mocny-jak-systema-magnum-krotki-p-2384.html , opinie w necie nie są złe.
W sumie systema też jest ok. O ile się nie zmieniła jak niegdyś Guarder. Ale polecam raz jeszcze sprawdzić baterie. Pożyczyć od kumpla i sprawdzić czy będzie śmigało. Jeżeli nie to na pewno wina silnika. Pozdrawiam "Zły Pan z M249 w marpacie"
Regor, ja mam Lipo 7,4V 1300mAh, na złączach t-deans. Mogę Ci pożyczyć.
Dzieki Hans. Leci do mnie nowy silnik. Batke mam w zapasie 9.6v 1600mah (bez rewelacji,ale silniejsza niz poprzednia 8.4v 1900mah). W razie jak nie uciagnie sprezyny z to zmila checia skorzystam i pozycze od ciebie, jak oferta bedzie aktualna. Mam nadzieje ze to tylko wina silnika, ma juz ze soba ponad 50tys kulek
---------------------------------------------------------
No wiec pupa. Czeka mnie wymiana aku. Doradzcie co i jak:
Bateria nimh: http://www.specshop.pl/product_info.php?cPath=22_233_250&products_id=9719&name=VB_Power_-_Bateria_AEG_-_10,8V_-_5000mAh_-_Large
Lub Lipo+ładowarka: http://allegro.pl/ladowarka-imax-b6-zasilacz-gwarancja-instr-f-ra-i2283442427.html
http://azteko.pl/vb-power-bateria-aeg-lipo-111v-15c25c-2200mah-p-3696.html dnia Pon 14:59, 30 Kwi 2012,, w całości zmieniany 2 razy
Jak masz wybierać baterię to polecam Ci lipole. Dużo wydajniejsze przy mniejszych rozmiarach. Minus to nowa ładowarka...
Przed kupieniem lipola sprawdź czy Ci nie wystarczy 7,4. Na 11,1 na tej sprężynie będziesz miał dziki ROF i szybkie zużycie raczej.
Ładowarka imax b6, a batka to turnigy 11.1v 2200mah. bebechy wzmocnione procz szkieletu gearboxa i łożysk, poza tym wszystko nowe z lepszych materialow niz stock i dosyc kosztowne

Edit

Cholera przepraszam za łacine. POzmienialem wszystkie wtyki, dopasowalem XT60 na wszystkie mozliwe złącza. Baterię naładowalem i podłączyłem. Myslalem ze dostane zawału, wszystkie kulki z magazynka smignęły w mgnieniu oka. Normalnie szok dnia Wto 18:47, 08 Maj 2012,, w całości zmieniany 1 raz