ďťż

12/08/2012 "Traktor Destrukszyn 3"

Baza znalezionych fraz

polsk riksdag

Więcej info już niebawem.

Zachęcam do polubienia profilu mojej drużyny na FB
http://www.facebook.com/pages/GMO-Grupa-Melan%C5%BCowo-Okopowa/387811117932341?ref=ts

Tam znajdziecie najwięcej informacji o bitwie.


12.08.2012 BITWA ASG
„TRAKTOR DESTRUKSZYN 3”

Lokalizacja: Rawy, Gm. Sypniewo, kod pocztowy 06-213, powiat Makowski
Mapa terenu:
http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF&msa=0&msid=205816713849952846218.0004b48c5481e3bf7f6c1

Udział w strzelance jest bezpłatny!
Osoby niepełnoletnie powinny posiadać pisemne zezwolenie od rodziców na udział w grze ASG.

Każdy uczestnik jest zobowiązany do posiadania w trakcie gry czerwonej chusty oraz bandaża.

W sobotę 11.08.2012 zapraszam na OGNISKO INTEGRACYJNE ŚRODOWISKA AIRSOFTOWEGO.
Spotykamy się o 20:30 w Rawach na moim podwórku. Numer domu 9.
Oprócz ogniska, śpiewów oraz szeroko pojętej integracji ))) zaplanowałem nocną bitwę.
Szczegóły tej akcji przedstawię na miejscu.
Każdy zainteresowany nocnym graniem musi posiadać pulsujące światło czerwone.

W trakcie Bitwy będzie można wesprzeć akcję "Ratujmy Roja". http://www.facebook.com/RatujmyRoja

Tło historyczne:
Lato 1947 roku. Niemców przegnano, sowietów jeszcze nie…
Dwa lata po oficjalnym zakończeniu II wojny światowej, walka o wolną Polskę nie ustaje. Wierni ojczyźnie partyzanci walczący z nazistami pozostali w lasach i stawiają twardy opór nowemu okupantowi. Dołączyli do nich nowi żołnierze - patrioci, uciekinierzy z LWP, ale również zdrajcy… Kraj płonie w ogniu wojny domowej karmiącej się krwią, fałszem i zdradą. A oni żyją, walczą, giną. Dla jednych wojna trwa już osiem lat dla innych dwa lub mniej.
Dzięki informacjom dostarczonym przez agentów, UB wpadło na trop oddziału partyzanckiego. Nocą przygotowali obławę, rankiem domyka się jej krąg, lecz śmierć wyciągnie ręce po żołnierzy obu stron…

PLAN GRY
Tym razem rezygnuję z odprawy wszystkich graczy.

I. Walki leśne (8:00 – 12:00)
Na placu biwakowym od 8:00 czynny będzie sztab.
Każda grupa (przygotowana już do udziału w grze) melduje się w sztabie.
Tam sprawdzimy czy każdy uczestnik posiada bandaż oraz czerwona chustę.
Dla zapominalskich będzie możliwość zakupu niezbędnika rannego (czerwona szmatka + bandaż) koszt – 1pln. Następnie uzyskuje informację o zasad gry, przydział do jednej ze stron konfliktu oraz indywidualne zadania dla każdej grupy.
Po zapoznaniu się z zasadami i zadaniami wchodzicie na teren gry.

Walczymy o flagi umieszczone w 13 punktach. W każdym punkcie jest jedna flaga.
Partyzanci zbierają flagi w punkcie 9.
UB zbiera flagi w punkcie 1.

Zasady walk w lesie:
1. Drużyny nie muszą mieć równej liczby graczy.
2. Pirotechnika zabroniona.
3. Nie ma limitu amunicji ani FPS.
4. Każde trafienie się liczy. Trafiony gracz oznacza się na czerwono i pozostaje w miejscu trafienia. Przygotowuje bandaż i wzywa medyka.
5. Oczekuje na niego maksymalnie 15 min. Medyk opatruje rannego obwijając bandażem trafione miejsce.
6. Jeśli gracz nie zostanie uleczony przemieszcza się do punktu medycznego. Tam spędza 15 min po czym wraca do gry.
7. Na 7 graczy przypada 1 medyk. Sanitariusz nie może uleczyć się sam.
8. Zawodnik trafiony drugi raz oznacza się na czerwono i rusza w kierunku respa, gdzie czeka 30min.
W tym czasie trafienia kasują się (zdejmujemy bandaż) i gracz wraca jako nowo narodzony.
9. Trafienie w broń eliminuje broń, ale nie eliminuje gracza. Naprawa broni odbywa się w punktach medycznych, ale trwa tylko jedną minutę.
10. Na krótkim dystansie trafienie oznaczamy słowem „dostałeś" oraz kciukiem skierowanym w dół.
11. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za straty poniesione przez graczy.
12. Każdy uczestnik biorący udział w grze, akceptuje potencjalne ryzyko odniesienia obrażeń lub strat materialnych.

WARUNKI ZWYCIĘSTWA:
Partyzanci (na koniec scenariusza - 12:00):
1. Więcej flag niż UB.
2. Więcej jeńców niż UB.

UB (na koniec scenariusza - 12:00):
1. Więcej flag niż Partyzanci.
2. Więcej jeńców niż Partyzanci.

Jeniec to ranny wróg oczekujący na medyka. Chcą wziąć do niewoli rannego należy go uleczyć. Jeńcowi nie wolno odbierać broni, wskazane jest natomiast nakazać usunięcie magazynka lub baterii z repliki i włożenie jej do np. kieszeni. Jeńców nie wolno krępować ani znęcać się nad nimi fizycznie i psychicznie. Jeniec, któremu uda się zbiec z niewoli musi udać się do respa. Dopiero tam uruchamia replikę.

W momencie końca scenariusza gracze zabierają zebrane flagi i jeńców na pole biwakowe..
Punktacja: Flaga - 1pkt. Jeniec - 1pkt.

II. Odprawa główna (12:15)
Jak to na odprawie, trochę krzyku, trochę śmiechu.

III. Przerwa – ognisko.
Jedzenie, picie, palenie, spanie itd.

IV. Turniej
Chętnych do działu w turnieju proszę o zgłoszenie się w sztabie w Niedzielę rano.
Zasady:
1. Z przeciwnych stron planszy turniejowej rusza dwóch graczy.
2. Grają do pierwszego trafienia, każde się liczy.
3. Mają 3-4 minuty na wyeliminowanie przeciwnika.
4. Limit amunicji - 2 magazynki real-cup - tylko i wyłącznie!
5. Zdjęty gracz idzie na widownię, zwycięzca schodzi z planszy i czeka na kolejną rundę.
6. W przypadku braku rozstrzygnięcia w regulaminowym czasie obydwaj gracze zostają wyeliminowani.
7. Dla zwycięzcy nagroda niespodzianka.

V. Szturmy na Fort Traktor (ok. godz. 14:30)
Rozegramy dwa ataki. Najpierw bronią się Partyzanci potem UB.
Gramy do pierwszego trafienia.
Czas na zdobycie/obronę - 45min.

Więcej informacji, uwagi, pytania, zgłaszanie drużyn pod nr tel. 884-226-077, adresem e-mail http://facebook.com/adam.mikulski
Wstępnie:
1)Wodzu
1 Wodzu
2 francuz
3 ...


1 Wodzu
2 francuz
3 Greg 50% (na chwilę obecną)
Życzę udanej zabawy. Niestety mam wesele i nic z tego. Pozdro.
Sorki Panowie ja niestety nie dam rady.
Do zobaczenie nastepnym razem