ďťż

22-23 czerwca - Nocny Patrol 2013 v.4 [KOLNO]

Baza znalezionych fraz

polsk riksdag


Serdecznie zapraszamy na nasza nocną grę. Już po raz czwarty organizujemy nocny Patrol. Scenariusz podobny ja w ubiegłych latach, czyli jedna grupa patroluje wyznaczonego obszaru a inne grupy odnajdują obiekty militarne, zapisuje nazwy obiektów i ich IP by potem przedstawić raport na swym forum.

Nocny Patrol 2013 v.4

Początek: 22 czerwca godzina 19:00 - zakończenie 23 czerwca godzina 5:00
Miejsce działań i zbiórki: Niedaleko wsi Ptaki, 8 km od Kolna w stronę Myszyńca. (Poligon D.B.S Kolno)
Gra dla ludzi, którzy lubią się skradać.

Gra rozgrywa się gdzieś w Azji
Rozkazy dla jednostek NATO (DBS KOLNO) :

Jednostki NATO musicie zabezpieczyć granicę wyznaczone na mapie.
W noc z 22 czerwca na 23 czerwca spodziewamy się, że tubylcy mogą poszukiwać różnych obiektów militarnych należących do sił NATO lezących na wyznaczonym terenie.
Nie dopuście do tego by partyzanci poruszali się na wyznaczonym terenie w razie potrzeby zlikwidujcie wrogie jednostki.
Pamiętajcie na terenie działań jest wiele ważnych urządzeń, które pomagają siłom NATO w walce z terrorystami na terenie środkowej Azji. Podczas patrolowania doglądajcie czy obiekty nie zostały uszkodzone. Mapa ze wszystkimi obiektami dostaniecie na miejscu.
Mapa terenu działań:

Informacje dla oddziałów tubylców:

W nocy z dnia 22 czerwca na 23 czerwca będziecie musieli odnaleźć jak najwięcej obiektów militarnych ulokowanych na terenie gry. Każdy obiekt będzie posiadał swoja nazwę, adres IP i informacje, które mogą się wam przydać w odnajdywaniu kolejnych obiektów. Pamiętajcie musicie zapisywać w notatniku nazwę i adres IP odnalezionego obiektu. Pamiętajcie by w okuł obiektów zostawić jak najmniej śladów swojej obecności gdyż obiekty są nadzorowane przez żołnierzy NATO.
Uważajcie na jednostki NTO i ich czujniki rozmieszczone na granicy. W razie potrzeby zlikwidujcie okupantów z zachodu.
Wszystkie obiekty będą oznakowane białą kartką A4 z nazwą i adresem IP obiektu. Zapisywanie wszystkich nazw i adresów IP obiektów jest konieczne by potem przedstawić w raporcie na forum obiekty, które zostały odnalezione przez grupy.

Mapa terenu działań:
https://maps.google.pl/maps/ms?msid=212526444810988055657.0004c44dff8c567117f7a&msa=0&ll=53.403673,21.816273&spn=0.019675,0.038581

Informacja pomocnicza dla tubylców/:
W jednym z obiektów o nazwie „Przydrożny krzyż” oznakowanym na mapie będzie możliwość pobrania jednej mapki z zaznaczonymi 10 obiektami, które musicie odnaleźć na terenie oznaczonym na mapie.
Na terenie zaznaczonym na mapie mogą być zastawione różnego typu pułapki na tubylców.
Obok terenu gry znajdują się domy mieszkalne, proszę ich nie atakować, ponieważ mieszkańcy mogą odpowiedzieć strzałami z broni ostrej.
W razie konieczności proszę dzwonić do mnie pod numer 508951795.

Zasady:
Strony gry nie będą oznakowane, nie mają równego składu.
1. Każdy trafiony gracz musi krzyknąć głośno „dostałem”, zapalić czerwoną lampkę sygnalizującą śmierć,
2. Gracz trafiony może wezwać innego gracza żywego, który może go uleczyć poprzez założeniu mu bandaża na ramieniu.
3. Gracz trafiony po raz drugi wraca do swojego punktu medycznego, tam się leczy około 10 min.
4. Punkty medyczne ustalacie sami na bieżąco (nie będą oznakowane) i w razie potrzeby możecie je przenieść o ile nikt w danej chwili się nie leczy.
5. Gracz wyleczony w punkcie medycznym, gdy dostanie kulką może korzystać ponownie z uleczenie przez kolegę.
6.Tryb ognia pojedynczy (z racji tej, że podczas nocy jest ciemno i przeciwnik może znajdować się bardzo blisko).
7. Zakaz używania granatów hukowych po godzinie 22
8. Flary, flesze, race, dymy i inna pirotechnika niewytwarzająca huku dozwolona
9. W grze mogą brać udział osoby pełnoletnie bądź osoby nie letnie z aktualną zgodą rodzica

Informacje Dodatkowe:
Każda grupa tubylców zaczyna o godzinie jej pasującej, lecz nie wcześniej jak o 19:00 i nie później jak o 22 w dowolnym miejscu w okolicy i działa niezależnie od innych grup. Samochody można zaparkować przy drodze lub w innym dowolnym miejscu (nie parkować na terenie gospodarstw).

Każdy musi posiadać czerwoną łapkę sygnalizacyjną do oznakowania się po dostaniu kulka. Każda drużyna musi posiadać kartkę i długopis do zapisywania nazw i adresów IP obiektów militarnych.



to już jutro, pora wpisywać się na listę

1. Hans
2. ...
Nocny Patrol v.4 za nami. Dziękuję wszystkim za tak liczne przybicie (było nas wszystkich 14 osób) na naszą nockę i za dobre odszukiwanie punktów i co dobre ciche poruszanie się po terenie.

Zapiski z notesu sporządzone podczas patroli.
19:15 Gotowość do patrolu, wszyscy w bazie.
19:50 Pierwszy patrol w składzie Kamil i Łukasz wychodzą w kierunku p.6
20:50 Patrol Kamil i Łukasz wracają do bazy, brak wrogich jednostek.
20:20 Patrol w składzie Damian, Seba i Kuba wyruszają na p.6.
20:45 Powrót patrolu Damian, Seba i Kuba.
21:10 Wyrusza patrol w składzie Kamil, Łukasz i Alex na p.6.
21:18 Norbii informuj o wrogich jednostkach w liczbie 6-7 osób w rejonie drogi do krzyża.
21:23 Patrol Kamil, Łukasz i Alek namierzają wroga w liczbie 5 osób obok krzyża.
21:30 Wróg kieruje się na p.6.
21:31 Patol wzywa wsparcie.
22:20 Zasadzka, dostały 4 osoby z patrolów.
22:35 4 osoby z patrolów wracają do gry.
22:53 Kontakt wzrokowy z wrogiem przy p.8.
23:15 Kontakt wzrokowy z wrogiem w kukurydzy niedaleko p.4.
23:32 Patrol na ambonie p.3 wzywa wsparcie, atakuje wróg.
23:40 Wymiana ognia przy ambonie p.3. 2 wrogich ludzi ginie, ranny jeden z patrolu, został uleczony.
00:10 Wymiana ognia pomiędzy punktami 8 a 5. Ginie 2 wrogich ludzi.
01:00 Wymiana ogni przy punkcie 1, ginie 3 osoby z patroli.
01:15 3 osoby z patrolu wracają do gry przy p.1.
01:35 Wymiana ognia przy bazie punkt 9. 2 wrogie osoby uciekają.
02:50 Atak na naszą bazę, wymiana ognia, ginie 5 wrogich żołnierzy oraz cały patrol 6 osób.
03:45 Zakończenie gry.
Mój GPS pokazał zaledwie 10,6 km, a kolegi Łukasz niecałe około 9 km.
Mapa z punktami: http://dbsjs.files.wordpress.com/2013/06/mapa-nocny-patrol-v4.jpg

Zdjęcia: http://dbsjs.wordpress.com/nocny-patrol-v-4/ dnia Nie 11:36, 23 Cze 2013,, w całości zmieniany 1 raz
Dzięki Panowie za grę, chłopakom z DBS za jak zwykle świetną organizację.

A teraz pokrótce relacja z naszej strony.
Działania rozpoczeliśmy ok. 21:15
Początek nie zapowiadał się dla nas ciekawie, zostaliśmy szybko namierzeni i przyszpileni przez wroga w okolicach pkt 6. Po wielu podchodach i manewrach wycofaliśmy się, a dzięki zasadzce Francuza pozbyliśmy się ścigającego nas ogona. Potem było już tylko lepiej...

Punkty które zlokalizowaliśmy (w kolejności jak niżej):

PKT 6 Twoje i moje TY4539UV4W
PKT 5 Przyszłość jest twoja MV8320LP7A
PKT 8 Baza patrolu DBS20080905
PKT 4 Kamień filozoficzny AQ875T273F
PKT 10 Ogniem i mieczem 1234567890
PKT 7 Suchy rów RGH38796I9S
PKT 1 Kronika marzeń D268W6420P
PKT 3 Ambona W27633W009
PKT 2 Dobre bo polskie SD25789I82

Grę zakończyliśmy szturmem na PKT 9 - bazę wroga

Tradycyjnie do następnego


Wszystko się zgadza, poniżej oryginał z punktem 9.
1
Nazwa: „Kronika marzeń”
ID: D268W642OP
2
Nazwa: „Dobre bo polskie”
ID: SD25789I82
3
Nazwa: „Ambona”
ID: W27633W009
4
Nazwa: „Kamień filozoficzny”
ID: AQ875T273F
5
Nazwa: „Przyszłość jest twoja”
ID: MV8320LP7A
6
Nazwa: „Twoje i moje”
ID: TY4539UV4W
7
Nazwa: „Suchy rów”
ID: RGH38796I9S
8
Nazwa: „Baza patrolu”
ID: DBS20080905
9
Nazwa: „Ogórki z ogórka’
ID: YTX27865HJ
10
Nazwa: Ogniem i mieczem”
ID: 1234567890
No i gitara, plan wykonany